Skip to main content

Featured

aggressive/passive

Jube keeruline on inimest tema väärtusele põhinevalt teda kohelda. Igat head inimest tuleb kohelda hästi. See on fakt. Kui hea on inimene, on juba keerulisem. Igal inimesel on mälestusi, kus on käitunud valesti mingis olukorras. Need olukorrad jäävad kummitama. Näiteks mõne blogijaga seoses ma ei tunne, et ma oleksin kunagi temaga seoses valesti teda kohelnud. Lihtsalt mind paneb imestama, kas too blogija on tõesti nii halb inimene, et iga normaalne inimene peaks võtma kasutusele kõik oma võimuses abinõud, et see blogija oma senist eksiteed ei saaks jätkata?

Pealkirja juurde. Mulle jubedalt meeldib kribada erinevate inimestega maailmast.  Mina olen see tüüp:

Mõelda vaid, ma sain oma elu parima pakkumise Peetrilt (nimi muudetud), kes tegutseb Ida-Virumaal (asukoht muudetud). Ma sain selle pakkumise mitu kuud tagasi ning polnud kindel, kas see üldse kehtib. Peeter on aus inimene, aga sa pead teda tundma õppima, et see sulle endale kasulik oleks. Sain temalt vahepeal teise pakkumise. Tahtsin siis teise pakkumisega seoses teha tellimuse ning lõpuks sain sõnumi, et pakkumine pole enam kehtiv, et saab uurida Peeter, mis hindu saab pakkuda hetke seisuga.. Tegin elu parima pakkumisega seoses täna talle päringu, kuhu kirjutasin natuke odavamad hinnad teiste toodetega seoses ja vualaa minu tellimusest tehakse arve!

Läti Hendrik (nimi muudetud, asukoht muudetud) võttis ka ühendust. Lubas järgmisel nädalal kõik joonde ajada. Polnud vastanud 2 nädalat.




Popular Posts