Skip to main content

Featured

Kommentaar, mida ei avalikustata ja pani mind oma rahakoti sisu terasemalt jälgima

Reena Purreti kommentaar:

Mina näiteks ei kommenteeri selle pärast, et olen sel teemal täiesti resigneerunud. Ma ei usu Eesti Politseisse ja seda, et Roland ise mõistuse pähe võtab, ei usu ma ammugi. See tainapea usubki ise siiralt, et kõik teised on talle liiga teinud ja näiteks see, et ma oma spämmiroboti seadistasin tema kommentaare automaatselt spämmi viskama, on tema sõnavabaduse piiramine. Nii et ma lihtsalt kehitan õlgu, saadan kõik otse spämmi, ta meilidele ei vasta ja elan oma elu. Mulle ta õnneks ukse taha ikka ei tule.


Roland Heina vastus:
Miks nüüd, kui ma polnud seda ebaõiglust mitu päeva jälginud, sina kommenteerid? Kas see pole alatu, resigneerunu poolt? Miks sa nüüd kirjutad, et sa ei kavatse sõna võtta, ometigi võtad sõna? Politseisse mitte uskumine – huvitav, see oli Merje sama lause, kui ma kirjutasin, et mina pole midagi valesti teinud ning andsid talle ka ette seadused, millega politsei ei saanud mitte nõustuda. Hoolimata, et politsei ei tee otsuseid Roland Heina tahtmiste järgi vaid tulenevalt õiguskorrast. Ja nüüd tuled sina- kõrgelt haritud inimene mitmekordselt ning väidad, et politsei juhtivuurija ei jaga matsu lahti?
Mulle ta ukse taha ei tule? Sa ikka saad aru, et valetada ja hämada hoolimata tuntusest, pole üldse normaalne tegevus? Kelle ukse taga mina käinud olen? Sul häbi pole niimoodi valetada? Kuigi meil on erimeelsusi, mina siiani pidasin sinust lugu.


Popular Posts