Skip to main content

Featured

Esimene kingitus, millest hoolin

Sain täna ühelt kliendilt kingituse, mis läks korda. Sain tema ettevõtte kirjadega kalendri! Tal täitus oma ettevõttega juubel ning saatis autojuhiga mullegi oma loodud kalendri(ma nägin seda kalendrit juba eelmine nädal ja kuigi arvasin, et see on mõeldud mulle, ma seda ei puutunud). Juubel algus aastast, kus ma toona nühkisin lasteaiapinke. Muidugi seda ma talle ei hakka ütlema. 

Turundusliku sisu pealt eriti hea kink mulle, kuna pildil on meie private label'iga tooted, mida ta kasutab ainult hinna dumpinguks ühe ettevõttega seoses ehk selle kliendiga on jube suuri muudatusi vaja teha uueks hooajaks.

Kõik võiks teha oma ettevõttest kalendri, et kõik tähenärijad nagu ma ise, saaks järeldused pikalt ette teha.









Popular Posts