Skip to main content

Featured

Kuidas Euroopas (ka Eestis) hakkama saada?

Eile, kui sain teada, et külastab Rae valla kõrge tegelane, siis mõtlesin, mida talle pakkuda. Kuna mulle on jubedalt hakanud meeldima toiduvalmistamine, siis nii nagu ikka külmkapi uks lahti ning listi tegemine, mis hakkab pahaks minema ja mis tuleb kohe käiku lasta. Kasvõi kolm päeva tagasi kõlblik kuni kuupäev. Igaks juhuks märgin, et eelmine lause oli nali. See on naerväärne juba, kui tõsiselt kõike minu öeldut võetakse. Inimesed, kus on Teie mõistus?  Facebookis on teie mõistus, raiped, ma näen seda!
Tule sealt välja. Sa ei pea olema tehnikaori terve elu! Sa oled rohkem väärt!

Niisiis, panin eile kokku uue retsepti oma firmaroa valmistamiseks (igaks juhuks mainin, et mul pole oma firmat, aga plaanin sellle luua.Firma asemel sooviksin ettevõtte omanik olla). Kui palju inimesi teeb vahet mõistetel firma ja ettevõte? Siiani pole ükski inimene kurtnud minu firmaroa maitse üles. Vähemalt need, kes on veel elavate hulgas. Mul kästi muide teha läbipaistvamaid nalju.See viimane lause oli nali, kui sa aru ei saanud.

Too Rae valla tegelane jäi minu poolt pakutavate söökidega rahule. Ennetamaks vastust, libistasin talle 10 ühikut raha ning sosistasin,et see tehing on siis lukus, jah?

Täna rääkisin pikalt Peetriga Bulgaariast. Kuna sain päris huvitava päringu oma ühelt tarnijalt, siis tahan ikka kindlaks teha, kas mu mõistus hammustab asju läbi. Peeter on tore mees, kes on palju uut ja huvitavat pakkunud. Ma kahtlen, et see Peeter seekord midagi huvitavat pakub. Igal juhul Peeter lubas esmaspäevaks pakkumise teha.Natuke töötlesin teda, aga ma usun, et ta teeb harju keskmise pakkumise. Peeter polnud rahul, et ma nii vähe kaupa talt tellin. Ma selgitasin talle, et mina pole tema hindadega rahul. Tema soovis, et ma talle target hinnad ütleksin, aga ärgu ma ulmelisi hindu talle esitagu. Ma küsisin Peetrilt, siis mis kasu mul on nende target hindade süsteemi puhul? Peeter kutsus mind pärast seda Frankfurti kohtumisele. Et üks õllu teha. Viimased kaks lauset muide polnud ilukirjandus vaid reaalsus.

* Peetri nimi muudetud. Toimetajale teada.



Popular Posts