Skip to main content

Featured

Ametnikud

Oh, kuidas ma ei armasta riigitöölistega suhelda. Alati nad näitavad näpuga, mille üle ja kuidas järge pidada. Kui lõpuks hakkad tohutu suurest materjalist asju ise välja tooma, siis hakkab suhtumine normaalseks  muutuma. Paar päeva tagasi kulutasin ametlikele dokumentidele üle 6. tunni. Aga mis sa ikka teed, kui uni on nädalateks võetud ning ainus võimalus ette kõigest saada on ärgata varem ning teha rohkem kui keegi teine lihtsalt.

Avaldus sisse antud, mitte mingit tagasisidet.Täna tuli kõne, et mu avaldus on liiga...et see vastu võtta. Ma oleksin tahtnud pikemalt rääkida ning tuua kõik detailid välja, aga siis oleks juba päev olnud õhtus. Naljakas on see, et kõik arvavad, et kui ma ütlen, et mul pole aega, siis  ma ei viitsi asjaga tegeleda ning otsin põhjusi kõrvale hiilimiseks.Ma olen väga motiveeritud, aga osaliselt olen arvamusel, et suudan rohkem, hoolimata, et selle talve müügitöö rekordi saavutasin täna.

Lõpuks nõustusin minema ütlusi andma jaanuari lõpus laua taha, kuigi väga kiire periood. Õiglus tuleb lõpuks saavutada niikuinii!

Popular Posts